انتشار Street Fighter 6 برای 21 فوریه انتظار می رود

انتشار Street Fighter 6 برای 21 فوریه انتظار می رود

Capcom اخیراً یک سایت جدید راه اندازی کرده است که برای محصول یا بازی جدیدی در 20 فوریه شمارش معکوس می کند. در حالی که مطمئناً تعدادی احتمال وجود دارد، نزدیکی شمارش معکوس به تور Capcom Pro، که در همان روز به پایان می رسد، نشان دهنده یک اعلامیه مربوط به Street Fighter است.

 

اکنون طبق گفته جف گراب فقط اعضای GiantBomb Premium می توانند به نمایش دسترسی داشته باشند، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند Street Fighter 6 در روز دوشنبه معرفی شود انتظار می رفت دنباله آن در سال 2021 عرضه شود، اما مشکلات توسعه منجر به تاخیر شد و کارگردان یوشینوری اونو از پروژه کنار گذاشته بود.

 

در حال حاضر شایعه شده است که Street Fighter 6 برای Xbox Series X/S، PS4، PS5، Xbox One و PC در دست توسعه است. بسته به وضعیت فعلی توسعه، ممکن است اواخر امسال یا حتی اوایل سال 2022 منتشر شود. لوک، آخرین شخصیت DLC برای Street Fighter 5، به عنوان یک "شخصیت مهم" برای آینده تبلیغ می شود. مثل همیشه منتظر جزئیات بیشتر در روزهای آینده باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/fba8

خبرنامه بازی ها

گالری